reklama

Aká som, taká som, som márnivá žena a k tomu roztržitá spisovateľka

Vykračujem si s novou zmluvou na knihu pod pazuchou, šťastná a hrdá na seba, k svojmu malému červenému autíčku, na neďaleké parkovisko. Slnko praží, z meetingu som celá spotená, tak si vyzlečiem kabát a netrpezlivo hľadám kľúče v mojej obrovskej a v tej chvíli bezodnej kabelke. Kútikom oka vidím, že sa ku mne blíži veľký vymakaný chlap s reťazou na krku. Prstami skúšam obsah kabelky intenzívnejšie, keď on zrazu s úsmevom zastane vedľa mňa. Hovorím si v duchu: no a teraz ma bude baliť, alebo ma zaškrtí tou reťazou a ukradne mi posledné gastráče.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

On kukne na mňa a vraví: ahoj kočka, hodím ta niekam? Ja na neho pozerám a s ironickým úsmevom vravím: no tak takto ma ešte nikto nebalil..že mi ponúkne, že ma odvezie mojim vlastným autom..otrávene na neho fľochnem, konečne vylovím kľúče od auta a stlačím otváranie dverí. Nič, skúsim zas a zase nič. Naštvaná na neho pozriem, on drží v ruke svoje kľúče, stlačí ich a to sprosté auto zabliká a odomkne sa. Čumím ako puk a on vraví: tak ideš? Krútim hlavou, že nie. Ja stále nechápem a keď sa nasúka za volant, mam pocit, že mi preskočilo. On naštartuje, zakýva mi a odfičí. Ja tam stojím a sledujem ako mizne za zákrutou. V tom mi padne zrak o kúsok ďalej a hádajte, čo vidím. Moje malé autíčko sa na mňa usmieva o tri metre ďalej...

Silvia Pilková

Silvia Pilková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadám, učím sa, spochybňujem a hlavne nevzdávam sa... Okrem toho milujem varenie a písanie o ňom. Napísala som sériu kuchárskych kníh s tradičnými a už aj zabudnutými receptami Poklady slovenskej kuchyne a potom 77 tradičných receptov. Natočila som 40 dielov relácie Slovensko chutí. Skoro dva roky som pracovala ako redaktorka časopisu Varenie a pečenie. Už tretí rok pracujem pre Ružinov a menovite Trnávku ako komunálna poslankyňa a snažím sa pomôcť Ružinovu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu